Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne trgovine
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine v lasti Z.O.P. – zavod za oblikovanje prostora so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) in zakonom o varstvu osebnih podatkov na podlagi priporočili GZS in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Elnormal, pravice in obveznosti kupca ter urejajo poslovni odnos med prodajalcem oz. upravljavcem spletne trgovine in kupcem. Za zadovoljstvo strank skrbimo z ažurnim vnosom informacij, s pojasnili in pomočjo pri izbiri, nakupu in z informacijami po nakupu. S spletno trgovino Elnormal upravlja Z.O.P. – zavod za oblikovanje prostora, ki tudi določa splošne in ostale pogoje poslovanja in odgovarja za objavljene vsebine in izvedbo naročil skladno z objavljenimi pogoji. Kupca oz. uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. Uporabnik je še pred oddajo naročila z obveznostjo plačila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja, katere mora potrditi in se strinjati z njimi. Splošni pogoji so sestavni in neločljivi del kupoprodajne pogodbe.
Podatki ponudnika:
Polno ime: Z.O.P. – zavod za oblikovanje prostora
Naslov: Ulica aktivistov 6, 1000 Ljubljana
Transakcijski račun: SI56 0700 0000 2452 444 (Gorenjska banka)
Matična številka: 6797156
ID za DDV: SI 71800026
Zavezanec za DDV: DA
E-pošta: info@elnormal.si
Telefon: 031 303 269
Načini plačila
V spletni trgovini omogočamo naslednje načine plačila: plačilo preko PayPal-a plačilo s plačilnimi karticami (preko posrednika Stripe) plačilo z nakazilom na transakcijski račun ponudnika (po ponudbi/predračunu – rok plačila je 7 dni od dneva naročila. Če plačilo ni izvršeno v roku, je naročilo preklicano, izdelki pa vrnjeni v prodajo). V kolikor želite izbrati tovrstno plačilo, nam pišite na info@elnormal.si, da vam pripravimo predračun.
Dostava in cenik dostave Izdelke, ki so na voljo v spletni trgovini Elnormal, dostavljamo po vsej državi z Pošto Slovenije. V spletni trgovini vam omogočamo izbiro med dvema načinoma dostave: osebni prevzem v poslovalnici, – po dogovoru dostava z dostavno službo, Cena za dostavo po Sloveniji je 5 eur in za tujino 15 eur. V času posebnih okoliščin, kot je korona virus se lahko čas dostave zaradi povečanega obsega dela zamakne za kakšen dan več kot običajno.
Cene in veljavnost ponudbe Navedene cene v spletni trgovini so nepreklicne in veljajo samo ob naročilu preko interneta, zato lahko pri nekaterih izdelkih pride do odstopanja cen med cenami v spletni trgovini in ponudbi v poslovnih prostorih. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila pod zgoraj navedenimi pogoji. Vse cene vključujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
Pravica do odstopa od nakupa, vračila blaga Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh po prejemu blaga podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev in sicer na kontaktni e-naslov info@elnormal.si. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Potrošnik mora nato najkasneje v 14-ih dneh po pisnem sporočilu o odstopu od nakupa blago vrniti podjetju, pri čemer sam krije neposredne stroške vračila. Potrošnik vrne blago na naslov: Ulica Aktivistov 6, 1000 Ljubaljana. Vrnjeni izdelki morajo biti nepoškodovani in v nespremenjeni količini. Priložena mora biti kopija naročila oziroma račun. Po prejemu blaga ponudnik potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila takoj, ko je mogoče, najkasneje pa v 14-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu potrošnika od nakupa. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Vračilo kupnine
Če kupec odstopi od pogodbe, mu ponudnik brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.
Obveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Uporabo naše spletne strani in pogodb o nakupu izdelkov preko omenjene spletne strani ureja slovenska zakonodaja. V obsegu, v katerem po veljavnem zakonu spor ni predmet izključne sodne pristojnosti, je kateri koli spor, ki izhaja iz ali je v zvezi z uporabo spletne strani ali omenjenimi pogodbami, predmet neizključne pristojnosti sodišč v Ljubljani.
Če sklepate pogodbo kot potrošnik, nobeno določilo v tem členu ne vpliva na vaše zakonske pravice, kot so priznane po kateri koli veljavni zakonodaji.
Pritožbe in spori
Ponudnik se bo trudil vsako nejasnost, pripombo ali pritožbo razrešiti v čim krajšem možnem času, pri tem pa bo spoštoval relevantno zakonodajo (zlasti Zakon o varstvu potrošnikov) in se po najboljših močeh trudil doseči sporazumno rešitev morebitnega spora.
V primeru, da ima uporabnik spletne trgovine pripombo ali pritožbo (v nadaljevanju »pritožba«) na spletno trgovino, način komuniciranja ali poslovanja ponudnika, ipd., lahko ponudnika kontaktira na sledeče načine:
Pisno po pošti na naslov Ulica Aktivistov 6, 1000 Ljubljana (pod naslov se pripiše PRITOŽBA)
Pisno v elektronski obliki, na elektronski naslov info@elnormal.si
S klicem na telefonsko številko 031 303 269
Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih (5) delovnih dneh po prejemu pritožbe uporabniku potrdil, da je prejel pritožbo, v istem sporočilu pa bo kupcu sporočil predviden rok obravnave pritožbe (glede na kompleksnost primera, v odvisnosti od potrebe po opravi poizvedb, pridobitve dokazov, dodatnih informacij, ipd.) in ga vseskozi obveščal o poteku postopka reševanja pritožbe.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor dogovor ne bo mogoč je za spore pristojno stvarno sodišče v Ljubljani.
Ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Z.O.P, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Pomoč in dodatna vprašanja
Za vsa vaša vprašanja je ponudnik na voljo preko e-maila info@elnormal.si ali po telefonu na 031 303 269, od ponedeljka do petka med 9:00 in 18:00 uro.