Česa nas v slovenskih šolah ne učijo 2. del: Učenje o osamosvojitvi

pexels-polina-zimmerman-3747512

V tej seriji prispevkov se osredotočam na tri »sistemske« pomanjkljivosti, za katerimi, po mojem mnenju, boleha naš šolski sistem:

Sindrom »Proračun je žakelj brez dna«. Šola ne zagotavlja potrebnega znanja o temeljnih ekonomskih konceptih.
Sindrom »Osamosvojitev je le (manj pomembno) obdobje naše novejše zgodovine« (to bo predmet tega prispevka).
Sindrom »Mamica se uči z menoj, da bova dobila petko«. Šolski sistem ni dovolj osredotočen na vzgojo samozavestnih, avtonomnih in kritičn...

Za dostop do članka sklenite digitalno naročnino.

 

Naročite se zdaj

 

Že imate naročnino?

Naroči se na

DIGITALNO REVIJO

Naroči se na

TISKANO REVIJO

Prijavi se na

NOVICE