Umetniško ustvarjanje in umetna inteligenca: orodje, sodelavec ali tekmec?

Edvard Munch, Krik, 1893. Sliko hrani Munchov muzej v Oslu Large

Umetna inteligenca, morda za širšo javnost še nedavno futuristični pojem, danes že spretno prodira v vse pore našega vsakdana. Nedavno je po spletu zaokrožil odziv znanega japonskega animatorja Hayaja Miyazakija, ki je generativno umetno inteligenco, ki generira sliko ali fotografijo zgolj na podlagi enega ukaza, označil kot »žalitev doživljanja življenja«. Njegov odziv na animacijo, ki jo je z modelom umetne inteligence mogoče poustvariti »v slogu« svetovno znanega japonskega animacijskega stud...

Za dostop do članka sklenite digitalno naročnino.

 

Naročite se zdaj

 

Že imate naročnino?

Naroči se na

DIGITALNO REVIJO

Naroči se na

TISKANO REVIJO

Prijavi se na

NOVICE